13 Mayıs 2015 Çarşamba

YAZ HABERCİSİ DETOX HALLERİ


su ile zayiflama

Havalar hala hafiften serin olsa da yaz geliyor... Daha hafif düşünme, daha hafif giyinme, daha hafif beslenme zamanı. Bu yüzden de ruhu da vücudu da arındırma vakti bahar.
Bende de hafiften bir detox halleri başladı tabi. Sırf meyve sebze sularıyla yapılan detoxlara cesaret edemediğimden ben de kendimce su tüketimimi artırarak ve içtiğim suyun niteliğini değiştirerek yaza hazırlanıyorum.
Gece yatmadan salatalık ve limonları doğrayıp su şişemin içine atıyorum ve gece boyunca dolapta bekletiyorum su ile bütünleşmeleri için. Sabah da şişemi yanıma alarak gün boyu yanımda gezdiriyorum.
Günde 2 litre, aman su içmeyi unutmayalım :)
Sevgiler,
Neşeli Zebra

5 yorum :

  1. Detox zamanı geldi desene :))
    http://dafinyapragi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Suyu ne şekilde olursa olsun tüketemiyorum. Günde en fazla 2 bardak, rekorum bu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmayın ama ya, hedef koyun kendinize, su önemli :) Ya da bitki çayı için, bol bol meyve tüketin...

      Sil
  3. Hemen yapıp denemeliyim :) Blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil