13 Şubat 2014 Perşembe

RİVAL DE LOOP NUDE OJE İNCELEMESİ

rossmann markalari

Merhabalar,
Dün yazdığım kalpli nude tırnaklar sizlerden büyük ilgi görünce (Yazısı için tıklayınız) bir konuya açıklık getirmek istedim. Baz olarak kullandığım Rival de Loop oje çok beğenilmiş, numarasını soranlar oldu, Rossman'a hemen koşmak, almak isteyenler oldu. O anda bu ojenin değerlendirmesini paylaşmadığım aklıma geldi. Maalesef bu da arkamı dönmek zorunda kaldığım ürünlerden. (Sistemi çözdünüz artık değil mi, eğer ilk fotoğrafta zebra totosu görürseniz beğenilmemiş ürün demek oluyor=) )

Rossmann'da satılan bu Rival de Loop Young oje Express serisinden. Numarası 225. 
Rengine aşık olup almıştım ama sürerken o aşktan eser kalmadı=) Öncelikle fırçası ve tutma yeri çok kısa olduğundan rahat rahat sürülmüyor. Normalden biraz daha dikkatli olmanız lazım kenarlara taşırmamak için.

rival oje

İkinci olarak, o kadar ince yapılı ki ilk sürdüğümde sadece parlatıcı gibi durdu. Şişedeki rengi elde etmek için tam 3 kat sürdüm. 2. gün parlaklığını yavaş yavaş kaybetmeye başlamıştı, yani yeni sürülmüş oje görüntüsü yoktu ve uçlardan hafif hafif çıkmaya başlamıştı. Ben de abartıp 4. katı sürdüm =)


Ama 45 saniyede kuruma vaadini yerine getiriyor, o konuda hakkını yiyemeyeceğim.Kısacası ben bu ojeyi pek beğenmedim, en azından açık renklerdeki performansı düşük. Nude renklerde aynı fiyat aralığından Golden Rose ve Pastel gibi alternatiflere bakmanızı öneririm. Bu arada normal fiyatı 4 TL, %50 indirimle 2 TL'ye alabilirsiniz takip ederseniz. 

Sevgiler.

6 yorum :

  1. Bende almıştım bu ojeden dediğin gibi kalıcılıkta sorun yaşadım :)
    Bana da beklerim http://mineeegunaydin.blogspot.com.tr/ :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Her şeyi boşverdim de bu pembiş zebrayı çok sevdim, yaratıcı.

    YanıtlaSil
  3. Bunu bilmiyorum ama Rival de Loop ojelerini pek sevmiyorum :/ Ama sendeki güzel durmuş :)

    YanıtlaSil