6 Şubat 2014 Perşembe

MİM/ SEVGİLİLER GÜNÜ

Merhabalar =)
İlk önce sevgili Gizem sonra da BeautyBooop Mimleyince bir an önce yazmak şart oldu=)
O zaman Sevgililer Gününe 1 hafta kala ben de bu mimi hemen cevaplıyorum;

1- Sevgililer günü sizin için önemli mi ?
Önemli değil desem beni dışlar mısınız? Ama önemli değil, napayım =) Hep tüketim tuzağı hep, uymayın kuzularım….

2- İyi sevgili tanımı sizce nasıl olur ?
Bu işin tanımı tarifi olmaz =) Olsaydı kitapçılarda tarif kitabı satılırdı, var mı peki? Yok =)

3- Eşiniz ya da sevgiliniz bu günü unutsa ya da önemsemese tepkiniz ne olurdu ?
Tepki derken =)

4- Sevgililer gününde size ne hediye alınsın isterdiniz ?
Aaaa bak önemsemiyorum ama illa ki hediye alacağım, vallahi olmaz derse listem hazır =)
-Gümüş rengi topuklu ayakkabı
-Siyah sivri burun topuklu ayakkabı
-Marc Jacobs Daisy parfüm
-Benefit makyaj paketi

Şaka şaka bir şey almasın, gerek yok =)

5- Sevgilinize ne hediye alacağınıza karar verdiniz mi ?
Almıyoruz canım biz öyle şeyler. Dedim ya hep alışveriş tuzağı bunlar, düşmeyin =)

6- Sevgiler gününü nerede nasıl kutlamak isterdiniz ?
Ben o gün evde televizyon izleyeceğim, kutlamayacağım =)

7- Evli kişiler de sevgililer gününü kutlamalı mı ?
Evli olanlar da sevgili olmuyor mu? Onlar hem de devlet onaylı sevgili, onlar kutlamayacak da kim kutlayacak?

8- 70 yaşında bir çiftin sevgililer gününü kutlamak için sizin de olduğunuz bir mekana gelmiş görseniz ne düşünürsünüz ?
Düşünmem =) Maşallah der masaya vururum, sonra da masa ahşap mıydı diye kontrol ederim. Ahşap değilse ahşap bulur ona vururum =)

Gördüğünüz gibi Neşeli Zebra’dan bir Romantik Zebra çıkmıyor maalesef. Bunu romantik arkadaşlar doldursa daha iyi olabilir belki=)

Romantik olup olmadıklarını anlamak için ben de mimliyorum o zaman, herkes rengini belli etsin =)

5 yorum :

  1. Zebrayı kalpler içine almışsın :))) Teşekkürler canım cevapladığın için çok gerçekçi olmuş cevaplar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim mimlediğin için =)

      Sil
  2. Zevkle okudum! Kalpli zebra da cok seker olmus:) ben de en kisa surede hazirlamaya caliscam mimi..

    YanıtlaSil
  3. Sevgileler günüyle ilgili bir yazı tasarlamistim ben de zaten cok yakında hem sorularının cevabını hem de benim sevgililer günü yazımı blogumda bulabilirsin =)

    YanıtlaSil
  4. http://strawberrymillk.blogspot.com.tr/2014/02/mim-sevgililer-gunu.html İşte benim cevaplarım =) Çok teşekkür ederim beni mimlediğin için =)

    YanıtlaSil