29 Ekim 2014 Çarşamba

2014/2015 Sonbahar Kış Trendleri

Merhabalar,
Eylül'ün gelmesiyle beraber hava yavaş yavaş dönmeye başladı.
Panik yok, daha önümüzde kısa elbiselerimizi, açık ayakkabılarımızı giyebileceğimiz 1,5-2 ayımız var.
Ama ufaktan da sonbahar için hazırlık yapmak, trendleri öğrenerek yaz indirimden sonbaharda da giyilebilecek parçalar toparlamak lazım.
Lafı çok uzatmadan Vogue'un da 2014/2015 Sonbahar/Kış sezonu trendleri için seçmiş olduğu, benim de günlük hayat için uygulanabilir bulduğum favori ilk 5'imi sizinle paylaşıyorum. Hem de modaya ayak uydurayım derken komik duruma düşmemek için trend uyarılarıyla birlikte =)


sonbahar kis modasi

1. Triko, triko, triko!!! Moda haftalarında Stella McCartney, Marc Jacobs and Céline defilelerinde bolca gördüğümüz üzere baştan aşağı trikolar çok moda. 
Trend uyarısı:Özellikle nötr tonlarda olanlar daha bir moda.


2. 60'lar! Retro esintisi uzun süredir podyumlarda esiyor biliyorsunuz. Bu kış da bize 60'ları hatırlatan mini etekler, A kesim (trapez) elbiseler, pastel tonlar ortalıkta bolca olacak. 
Trend uyarısı: Bu elbiseleri özellikle uzun çizmelerle kombinleyin. 

kis modası


3. XXL Kabanlar! Geçen kış da vardı bu kış da var. İster renkli, ister simsiyah ama mutlaka her dolapta olmalı.
Trend uyarısı: Uzun kabanlar yapısı itibari ile maskülen durduğundan, içine giyeceğiniz hafif dekolteli bir gömlek ya da takacağınız gösterişli bir takı dengeyi sağlayacaktır. Sonuçta mahallenin Erkek Fatma'sı olmak istemiyoruz değil mi?

sonbahar trendleri

4. Püskül! Yazın bikinilerimizdeki püsküller kışın da bizi yalnız bırakmayacak gibi gözüküyor. Yaz indiriminden püsküllü deri bir çanta ya da püsküllü kolyeler almak için harika bir zamanlama!
Trend uyarısı: Micheal Kors, Prada ve Versace defilelerinde etek detaylarında gördüğümüz püskülü fazla abartılı buluyorsanız kıyafetinizin geri kalanında kullanabilirsiniz.

military khaki trend

5. Askeri Yeşil! Uzun süredir asker modası var. Ama bu sezon biraz daha minimalize olmuş, sadeleşmiş bir military modasıyla karşı karşıdayız. Her parçada rahatça kullanabilen bu rengi, altın rengi detaylarla daha sotisfike hale getirebilirsiniz.
Trend uyarısı: Aman diyeyim, apoletli ceketler, altın rengi bol düğmeli kabanlar geride kaldı. Bu sezon "military" modasından renk olarak faydalanın. Yani mottomuz şu askeri yeşil renginde minimal parçalar!




14 yorum :

  1. güzel bir yazı olmuş, teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  2. Aah ah su uzun kabanlarda cok gozum var. Ozellikle krem rengi, toz pembe gibi acik renklilerinde ama benim 165lik boyuma o mankenlerdeki gibi durmuyo:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaa nasıl güldüm sabah sabah :) Ben de kendime yakıştıramıyorum bir türlü, çare topuklu :))

      Sil
  3. Trend uyarısı bölümlerini çok sevdim ;)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir paylaşım olmuş, içim açıkdı valla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkürler, benim de yorumunuzu okuyunca içim açıldı =)

      Sil
  5. favorim 2 numara bayıldım :) öneriler için teşekkürlerrr :)

    YanıtlaSil
  6. 5 numara tam benlik! Çok güzel bir yazı olmuş tatlım, özellikle eklediğin trend uyarısı kısmını ayrı bir sevdim. Umarım daha çok böyle yazılar okuruz sende. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim =) Yazılar yolda =))

      Sil