8 Ağustos 2014 Cuma

IPANEMA WISHLIST

ipanema

Merhaba;
"Hello August" dediğimiz günleri 1 hafta geride bırakmış bulunuyoruz.Bu da ne demek yaz halen devam ediyor demek.
Sizi bilemem ama yaz günü ofiste ayakkabı giymek beni çok bunaltıyor. Çoğu sandalet de ayağımı rahatsız ediyor açıkçası, bir de ben yaz günü giyilen ayakkabıları suyun altına sokup yıkamak istiyorum (Yazar burada takıntılı olduğunun altını çiziyor). 
Tam da bu nedenle kendime bir İpanema listesi hazırladım. Kendilerini Gisele Bünschen sayesinde yakından tanıdık biliyorsunuz.
Ofiste giymelik 2 adet İpanema bir tanesi düz, ama çok hoş detayları var (Ipanema Vitraux Sandal) diğeri de dolgu topuk (Ipanema Samana ). 
Sizin İpanema favorileriniz hangisi?
        


Hi everyone,
We passed through the first week of August, but the summer is in full swing!
Don't know about you, but I don't like to wear closed shoes in the summertime, especially while working...
Moreover, in the summer months I want to be able to wash my footwears (Cleaning freak alert!).
That's why I prepare an İpanema wishlist for this summer.
Here are my favorites for comfortable, yet chic office outfits; Ipanema Vitraux Sandal and Ipanema Samana Wedge !!!
What are your favorites?








2 yorum :

  1. ben modellerini çok seviyorum ama tabanları çok ağır geliyor bana..

    YanıtlaSil