25 Ocak 2014 Cumartesi

FOREVER NEW BOLD AND BEAUTİFUL KOLEKSİYONUNDAN SEÇTİKLERİM


Forewer New, yeni koleksiyonu Bold&Beautiful ile karşımızda. Takılarına özellikle bayıldığım bu koleksiyondan ben de kendime her gardropta bulunması gereken 5 temel parça seçtim, whislistime ekledim bile =)  İşte benim seçimlerim;

  • Öncelikle bu siyah trençkota bayıldım. İçine ne giyerseniz giyin şık olabileceğiniz bir parça. Herkese bir tane lazım bu trençkotlardan. Bir tane siyah, 1 tane krem rengi.                                             forever new                                                                                       
  • Böyle gösterişli kolyeler çok işe yarıyor. Sade bir bluzun, kazağın bir anda havasını değiştiriyor. Ne giyeceğinizi bilemediğiniz günlerde bir kot, bir beyaz tişört, üstüne de böyle gösterişli birkolye taktığınız an hazırsınız.                                                          forever new
  •  Çok şık, hemen hemen her kombinle gidebilecek bir clutch.  Sadece gece değil, gündüz de kullanılır, gündüzden geceye geçiş bile yapabilirsiniz.                                                                                          pudra canta
  • Siyah pantolon hayat kurtarır. Bir de böyle şık fermuar detayları varsa ister gündüz giyin ister gece topuklularla giyinin.                                            
  • İşte her gardrobun olmazsa olmazı siyah şık bir elbise. Son dakika haber verilen davetler, kokteyller, ne giyeceğinize karar veremediğiniz düğünler için can simidi =)                                         davet elbisesi
Tabi daha bu liste böyle uzaaar gideeeer. Ama 5 maddelik bir liste olduğu için abartmıyorum. Başka listelerde görüşmek üzere =)

2 yorum :

  1. Forever New i ben de çok beğeniyoruuum=) Seçtiğin parçalar da süper;) Buarada seni mimledim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim =) Daha çok parça vardı da kendimi bir yerde durdurmak zorundaydım =)

      Sil